sidibal bugün farkettim burada aynı konu 2-3 kez açılmış bu haftalarda normal galiba bende 20+3 deyim 2 gün çok hareketliydi bugün az hareket etti mesela insan ister istemez korkuyor ama normal diyor herkes bazen bebiş sırtını dönüyormuş hareketleri az hissediyormuşuz