khaleesi1 Transfer sonrası 4. Gün dayanamadım test yaptım silik çizgi çıktı ben görebiliyordum daha sonra kurudukça belli oldu iyice 5. Gün tekrarladım yine silik çizgiydi. Siz böyle bi durum yaşadınız mı sonuc ne oldu?
khaleesi1 Evet ilk deneme 5. Gün embriyosu 5aa. Doktor hızlı bir embriyo demişti belki erken tutunur diye erkem yaptım