Herkese merhaba arkadaşlar 🧚♀️
Geçen ay yumurtlamam geç oldu 25 ı pikti 26 sında çatladı ve o gün ki ilişkiden gebe kaldım
Dpo 12 akşamı beta 69
Dpo 14 sabahı beta 170
Dpo 15 akşamı beta 296( ağrım olduğu için acilde erken vermiştim)
O akşam acilde ki doktor diğer değerine göre daha fazla artması lazımdı bi an önce kadın doğuma gözükmen lazım dedi(dün akşam)
Yarın randevum var ama korkuyorum sizce artış nasıl