Ftmn123- eed21 Tamam eşim en iyisi iyi bir ürolağa gitsin aynen ona söyleyeceğim gerekirse bende giderim onunla birlikte sağolun kızlar mom28_
Simlifar Ftmn123- yumurtayı döllemesi için spermin hareket etmesi lazım hareket sıfır olunca sperm yumurtayla birleşemez ki bu durumda aşılama yapmanız da boşuna olur öncelikle eşimiz düzgün bi urolagla görüşsün onun dışında aktarlarda çok yardımcı oluyor durumunu söylesin eşiniz karışım hazırlar onlarda işe yarıyor en azından denesin rabbim inşallah yardımcınız olsun
Ftmn123- Simlifar Tamam teşekkürler eşime söyleyeceğim bir üroloji uzmanınangitsin diye canım teşekkürler ileri hareketli hızı hep 0 da kalıyor valla oyüzden.mi tutmuyor aşılamam?
MujganisMom Ftmn123- Canım merhaba doktor takviye falan önermedi mi acaba bizim de sayımız iyiydi ama ileri hızlı hareketi %0′dı ve morfoloji %1′di. Bunun için takviye verdi ve kullanıyoruz bir ay sonra tekrar eşim test verecek bakalım düzelme olacak mı. Ve de otuz beş gün boyunca keçiboynuzu suyunu içti eşim sabah akşam değerleri etkiledi ama çok bir fark olmadı takviyeye başladık. Değerlerimiz böyle oldu keçiboynuzundan sonra. Gelişme oldu ama ileri hareketi hiç etkilemedi sıfır olduğu için denemiş görmüş birisi olarak bence zaman kaybetmeyin bir takviyeye başlayın.
Ftmn123- MujganisMom Benimde eşimin hep 0 çıkıyor anlamadım şimdi böyle olunca problem erkektemi oluyor?
MujganisMom Ftmn123- Kendi kafanıza göre başlamayın bence bir doktora görüşün sorun doktor da değerleri düzene bindirmeden neden direk bu oranlarla aşılama yapmış anlamış değilim açıkçası. 🤷🏻♀️
MujganisMom Ftmn123- Sperm testindeki sonuçlar bunlar canım kadında olanlarla alakası yok erkekte olan değerleri gösteriyor bu.
Ftmn123- MujganisMom Benim değerlerim gayet iyi hatta bu 2. Aşılama da ikiz üçüz şansım vardı ama tutmadı
Simlifar Ftmn123- evet hareketlilik önemli ondan dolayı tutmuyor spermde düşük olması sorun değil ama hareketli olması ve morfolojisinin en az 4 olması önemli düzelmicek bişey değil uğraşılırsa düzelir allahın izniyle zaten doktor takviye vs verince 3 ay kullandırıp tekrar test istiyor ilerleme var mı diye sağlam bi üroloji bulun bazıları sadece oyalıyor bide aktara gitsin eşin durmunu anlatsın ona karışım verir 3 ay kullansın tekra test versin aktarların verdiği de işe yarıyor belki etki eder sizde de
Ftmn123- MujganisMom Kız aşılama doktoruna gittik aşılam dedi banada inada takviye edici gıda yazdı mu force factor ve mu foliborn diye ama içti bimiyorumki en iyisi 3. Aşılama ya gitmeden önce bir üroloji uzmanına gitsin ve aşılama doktorunun bize önerdiği ilaçlardan içsin deme?
MujganisMom Ftmn123- İşte sıfırdan başlıyor gibi düşünün ürolojiye gitsin durumu söylesin bu proxeed plus takviyesinin ismini sorsun bir bence çok fazla kullanıp etkisini gören varr belki sizde de etkisini gösterir.