Kızlar üç tane çocuk doğum yaptım sonrasında daha çok akıntı koku olmaya başladı kaşıntı da var ama çok aşırı değil koku ve akıntı daha çok doktora gitsem fitil verecek gönderecek girmek istiyorum üst üste hamile kal doğum yap 1 yıl olacak gitmedim daha hastaneye küçük kızım 1 yaşına girecek işte ondan beri gitmiyorum yoruldum bide kızlar öncesinde de sürekli alttan muayene ederlerdi sürekli baktılar felan biraz bizim çocuk işi uzun sürdü kist vrdi olmadi çok baktılar bide üst üste hamile kaldım doğum yaptım ama şuanda koku ve akıntı var eşim bile söylüyor biseyler kullanan bı bilgisi olan varmı acaba tavsiye verecek. Biliyorum pek gitmez akıntı felan heleki evli olan kadınlar da olur sürekli ama ben rahatsız oluyorum eşimde söyledi hastanye gidicem zten bı muayene olmam gerek ama kendisi biseyler yapan alan kendi evde hazirlayan ise yarayan tavsiyeler varsa denicem inşallah netten vajina köpüğü de aldım yeni bakalım nasıl olacak