Herkese merhaba. Hastanedeki 10.haftam. 13+3 de başlayan hafif kanama ile yattım. Her gün kesilmeyen zaman zaman çok ama çok artan hatta kan takılmasını gerektiren kanamalar yaşadım. Sebebi plesentamın doğum kanalını kapatmamasına rağmen aşağıda olması. Kanadıkça içeride kanama alanlarım oluştu. Tam azaldı taburcu olacağım derken dün yine bir atak yaşadım. Umutlarım yerle bir oldu. Gücüm sabrım azalıyor çok korkuyorum çok yoruldum. Sizlerden dua istiyorum kendim ve bebeğim için. Evimi yatağımı çok özledim hamileliğimin belki en güzel olması gereken kısımları hastanede kanamalarla geçiyor