melyyssa Merhaba kızlar. Detaylı ultrason için avrupa yakasında önerebileceğiniz bir yer var mı? Altan Cebeci için iyi diyorlar aranızda giden var mı? Birde 22 23 haftada gitsem nasıl sizce.
sevacano melyyssa canim bende avrupa yakasinda oturuyorum o dediğin dr gitmedim ama haftaya çarşamba fehmi yazıcıoğluna randevh aldim bakalim nasil olucak nakit 5bin dedi birde ben hep 21.haftamda gitmek istedim daha iyi goruluyormuş bebek buyunce daha zorlaniyormuş gorunmekte o yuzden çok geç kalma derim ben çok yaptirma taraflari değildim ama sonradan dedim yaptirayim aklimda soru işareti klmasin melyyssa
sevacano melyyssa ben dediğin dr’u aradim sordum 6bin dedi ama nedense benim içime sinen fehmi oldu 🤗 ama bu dr yorumlari iyi az kotu yorum var o da zaten drla ilgili değil
momtobee34 Ben Gaziosmanpaşa kadın sağlığı merkezinde yaptırmıştım, fiyat 6bin, doktorun adı Halil Aslan tavsiye ederim
gkc990_ Ben ikili tarama testini yaptırdım cok şükür bi sorun çıkmadı sonuclarin güzel çıkmış dedi doktorum detaylı yaptirmasam olur mu acaba 🤔
melyyssa gkc990_ bence yaptırmalısın canım. Çok şükür bizimde tarama testimiz iyi çıktı ama onlar bi orandı. Detaylıda bebeğin her şeyine bakılıyor.