Haticeilkay Bebeğimin hareketlerini 2 gündür hissedemiyorum ama dün arada bir bi kaç defa hakeket etti benim gibi olan var mı 😞 Bu haftalarda normal bi durum mu? Çünkü Bebek büyüdükçe yeri daralıyormuş ve hareketleri azalıyormuş o yüzden olabilir mi?
Medihhaaaa Haticeilkay bende şuan 32. Haftanın içindeyim. İki gün çok hareketli olsa iki gün sakindir
Bebeginehasret Haticeilkay canm bi gun kıpır kıpır oluyo diger gun azicik edip sakin oluyo bide bebegin uyuma saatlerine dikkat ondan da oluyo
Haticeilkay Aysegolcuk yok dün hiç bişey yapmadım diyebilirim ama dün sabah hareketliydi 5 defa falan hareket etmiştir anca sonra bide gün içinde bi kaç defa vurdu o kadar 😞
Aysegolcuk Haticeilkay uyuyorda olabilir genelde bu haftada bebekler 30 dk ile 20 dk uyurlar çikolata falan ye sol tarafına yat
BFerayeY Haticeilkay yok cNım hiç vurmazsa kork. Bi gün cok hareket ediyor aşırı Bi gün daha az. Ben de de aynı.
Revannn Canım bende senin gibi cok korkup post açtım hatta bende öyleyim 30 haftalığız bide Benin ikiz yani hiç yok diyemem ama bazen hareketleri baya bazen cok sakinler bide ben hangisi bilmiyorum sayamıyorum Allah’a emanet olsunlar rabbşm bu gümlerimizi atlatır inş 🙏🏻🙏🏻