birbfilozofu Geçmiş olsun, 10 mm sınır demişlerdi bize. Benim bebeğimdeki ventrikül genişlemesi korpus kallozum agenezisine bağlıydı ve hızlı ilerlemişti. Ama sizde henüz endişe oluşturacak bir durum yok gibi, 7 mm normal sınırlar içinde. Başka bir hastalık eşlik etmiyorsa ve testler de temiz çıktıysa bence endişe etmeyin. Ama doktor aksini söylemediği müddetçe zihninizin senaryo yazmasına da izin vermeyin lütfen. Biz sonlandırma ile bebeğimize veda ettik maalesef mayıs ayında. Korpus kallozum agenezisi kök sebepti. Zihinsel ve fiziksel engeller olacaktı. Bizim durumumuz bambaşka. Doktoruma sormuştum, sonuç benzer olsa bile sebep olan şeyler farklı, başka hastalarla karşılaştırma kendini demişti. Allah’ın izniyle sağlıcakla dünyaya gelsin bebeğiniz inşallah