Kızlar dünde yazmıştım nst de hareketler çok az çıkmıştı bugün tekrar gittim tekrar NST çekildi bugün daha iyi çıktı tok karnına olduğum için ama doktor ultrasonda da çok hareketli göremedim dedi her gün hareket saymamı istedi ve her hafta kontrol istedi çok tedirgin oldum yaşayan var mı bu durumu?