Nisannurr kişiye görede değişiyor vücudun verdiği tepkiye göre. Ben devlette 2 aşılama oldum 75 ml vuruyodum ilk aşılamada 10. Gün çatlatma vurmuştum 2 tane yumurta büyümüştü 2. De 16. Gün büyüdü ozaman vurdum. 3. De artık tüp bebeğe geçmiştik 150 ml vuruyodum yumurtalıklar cevap vermedi doz düşük kaldı mesela yine 1 tane büyüdü şimdi tekrar tüp bebek için kullanıyorum 300 ml vuruyorum 20 tane büyüyordu en son. Yani biraz deneyerek buluyorlar doktorlarda. Kişiye göre değişiyor kmiinde çok büyüyor kimisinde 1 tane büyüyor