Merhaba kızlar 27+1 bugüne kadar çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadık sonuçlarımız da hep temiz ama sürekli tedirginim acaba iyi mi bir şey olacak mı korkusu sarıyor içimi var mı böyle durumlar yaşayan bakıyorum sosyal medyada herkes odasını erkenden alıp yerleştiriyor bende artık bakıp almak istiyorum ama tedirginliğim izin vermiyor