Melike3506 Kızlar 15+2 yim, doktor kesin erkek dedi bu haftada değişme ihtimali var mıdır sağlıklı olsun kız erkek fark etmez ilk gebeliğim ama insan emin olmak istiyor 😊
Melike3506 deletedmom43191 ters köşe yaptı bize 12 de doktor kıza benziyor demişti bende en baştan beri kız hissediyordum 😊
busra34__ deletedmom43191 aynen keseyle alakası yok bence de haftası da ztn 15 miş büyük ve gözükğyor belli
busra34__ Melike3506 ben özele gittiğim için 11. Haftada erkek olabilir demişti devlette daha geç söylüyorlar 11 haftada resminde de belli oluyordu sonrasında da erkek dedi ve bacak arasını gördük