nrybysk Kızlar bebeğimi bir haftadır hissediyordum iki gündür hareketleri çok az ve derinden hissediyorum bu durum beni çok korkuturuyor yok mu acaba bu durumları yaşayan gebeler bir bakar misiniz
Leilani nrybysk o haftalarda normal bende şuan o haftayadayım aynı dediğin gibi oluyor. İlerleyen haftalarda düzeliiir
eni67 Korkma o haftalar benimde öyle idi normalmiş bebeğin pozisyonu bile etkiliyor muş ben 26 haftamdayım şuan bile bazı günler yoğun bazı günler daha az hissediyorum plesanta önde mi bilgin var mı bu konuda benim önde ve kilo da var oda etkiliyor muş
nrybysk eni67 evet kilo var ve plesanta önde aslında iki gün önce yatınca hissediyordum ama iki gündür çok az hissediyorum o yüzden korkuyorum ya
powerpuffgirlss nrybysk bende ayni onceden hissediyorum 2 3 gundur cok naidr ama tetenoz vuruldum ben