ezgi3452 takip edin kendinizi, eğer çoğalırsa siğil olabilir. Et beni yapısal olarak daha farklı ve çoğalmıyor. Hamileliğim de bende de genital bölgemin üst tarafında çıkmıştı et beni. Bende siğil mi diye endişe etmiştim. Dr um gözle muayene etti, et beni bu ama yinede emin olalım gerekirse patolojiye göndeririz demişti. Çoğalma ve büyüme olmadı Hamileliğimin sonlarına doğru da patolojiye gönderdi sonuç temiz geldi. Siğil hpv virüsünün belirtisi oluyor. O yüzden mutlaka dr unuza danışın. Ek olarak siğil daha çok vajinanın nemli bölgelerinde olur. Sizin de öyle ise kanatmayın çoğalabilir geçmiş olsun.