Suskn hiç korkma genel anestezi den çok daha iyi ilk ağrıları hissetmiysn yaklaşık olarak 6-7 saat sora uyuşukluk geçiyo ben o kadar saat uyumuştum. Sonrası da bol bol yürü ve sıvı tüket olabildiğince erken tuvalete çıkmaya bak bunun içim kuru kayısı ye bol bol. Ben 3 gün sonrasında süpürge yapmıştım bebeğin uyudukça sende uyu dinlen ama uyumadığını zamanlarda sadece yatma yürü otur pansumanını ihmal etme sağ Salim kavuşun inşallah