Tabiki v16.üst segment her zaman için daha iyidir.Iphone gibi dyson gibi markaların en son sürümünü kullanmak daha konforlu.Diğerleri iş görmüyor mu elbet görüyor ama bir ıphone 11 ile 17 bir mi ? İşlemci hızlı,kamera kaliteli vs vs.Dysonda da bir v8 efsanesi var mesela ama başlık yetersiz çekimi motoru illaki en son sürümle fark ediyor.V12 haznesi çok küçük ben gen5 kullanıyorum hazne büyük bikere sürekli tuşa basmıyorsun.v16da ise halıya ayrı sert zemine ayrı olan fırçaları ikidebir değiştirmiyorsun bu da büyük bir konfor sağlıyor. Aman aman da bir ağırlığı yok temizlik anında ne ağır işler yapıyoruz insana koymuyo.Bütçen varsa v16derim