nilperab nur_pnrr gebelik hormonlarından ilk gebe kaldığımda kaşıntı ve kızarıklık yaşadım .Resmen ürtiker oldum.Hakıkı elma sirkesini sulandırıp sürdüm.Durulamadım ve bebek yapı sürdüm 15-20 dk sonra.İlaçla iğneyle geçmeyen sıkıntıdan uc gunde kurtuldum
Banu55- Bende 16. Haftamdayım inanılmaz kaşınıyorum. Hormonel olduğunu düşünüyorum ama net bilen biri varsa bilgilendirsin lütfen 🙏
sinemsssssss Gebelikte damar genişlemesi olurmuş damarlar genişledikçe kaşıntı yaparmış normal demişti diyetisyenim benim de bacaklarımda var kaşında buz koymamı ve dinlenmemi önerdi söze de tavsiye ederim