Bebek10 Kızlar bu sabah yine test yaptım böyle çıktı 3 gündür böyle oluyor 3 gündür koyulaşmaz mıydı :/ 
lilyum_ Bebek10 evet normalde koyulaşma olması lazım ama yine de moralini bozma. Kan takibi yapsan daha iyi olur