Susamtanesii
Ben hamilelikten önce enfeksiyon için gitmiştim. Ozaman onu bayan olduğu için tercih ettim. Araştırdığımda da en iyisi o dediler. Benim yaram vardı patolojiye parça gönderdi o zmn çok sakince anlattı diğer doktorlar gb korkutarak değil. Her defasında alttan muayene olduğum için bayan olması bni biraz daha rahatlatmştı. Hamile kaldığımda da kiminle karşılaşsam hatice hanıma gittim doğumum böyle iyiydi şöyle iyydi okdr çok duydmki. Kimseden ben kötü bişey duymadım ve tabi buda rahatlattı. Tevrübesi ve bilgili bi doktor. Randevularomda 15-20 dk arası kalıyorum. Detaylı olarak bakıyor gösteriyor anlatıyor. Benim bişey sormama gerek kalmadan kendisi herşeyi söylüyor. Cepten ulaşmak istediğimde hemen ulaşabiliyorum. Ki bu benim için önemli. Biraz uzun oldu☺🙈🙈