meryys
meryys inşallah sağ salim alırız kucağımıza,, gerçekten öyle herkes başka bişi diyor ne yapacağımı şaşırdım bende. hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla doğsunlar inşallah🌸 peki doktor size siz istedikten sonra mı verdi yoksa iğne kullanmanız lazım mı dedi? ben 3-4 doktora gittim kimse iğne vermiyor ya napcam bilmiyorum en azından kullansam içim rahatlıcak, Allah korusun yine aynı şeyleri yaşarsam vicdan azabı duyarım iğne kullanmadjm diye :(