gizarden bence bakarlar ya sağlık ocağı yok mu yakın ona gitsen de olur benim normalde baş ağrım var zaten hamileliğimde 3 4 gün geçmiyordu uyumak işe yaramıyordu ilaç yasaktı valla zor çok şükür artık öyle değil belli bir dönem öyleydi ama sen baktır eczane bakar bence ya olmasa yakın sağlık ocağı varsa git baktır canım