@“hasretcebi” Bende 25.haftada grip olmuştum doktorum serum taktı kendime geldim. Evde ballı limonlu ılık su içtim sürekli portakal mandalina bol tüket bende aşırı öksürük vardı boğaz pastili kullanmamı söylemişti doktorum 2 defa kullandım hemen geçti