Bebegimlee Kızlar 8 gün önce doğum yaptım Ama ssvd olumsuz oldu bende burda pozitif ssvd hikayemi yazmak isterdim lakin bana ssvd nasip olmadı ama sormak istediğiniz varsa sorabilirsiniz
ahsencim Bebegimlee bebeğinizi sağlıkla kucağınıza aldıysanız artık gerisi de nasipp❤️ ben de ssvd bekliyorum neden olumsuz oldu acaba
elatoriaa Bebegimlee merhaba ben de zeynepkamil’de Ssvd yapmak istiyorum hangi doktora gittiniz ve hastaneden doktordan memnun kaldınız mı hayırlı olsun bu arada Rabbim uzun ömürler nasip etsin size bağışlasın
Bebegimlee ahsencim suni sancı aldım balon yöntemiyle 3 defa ama hiç fayda etmedi ne açılma ne sancım olmadı bebeğimin suyu azalmıştı doktor acil sezaryene almam gerek dedi bekleyemedik
Bebegimlee yahya2024 teşekkür ederim evet ikimiz de iyiyiz sonuna kadar mücadele ettik ama nasip böyleydi
ArelinAnnesi1 Bebegimlee bana doktorun suni veremeyiz dedi. Bide kaç kg aldınız hamilelikte kilonuzla birlikte öğrenebilir miyim
Bebegimlee ArelinAnnesi1 azdan başlayabiliyorlar suniyi benimki balon yöntemiydi belki o yüzden verdiler ben çok kilo almadım şöyle oldu aslında rakam olarak 13/14 arası aldım ama doktor boyuma bakarak aldığım kilomun bir önemi yok dedi yapılı annesin dedi 170 boyundayım
Bebegimlee elatoriaa elatoriaa Aylin hocaya gittim mükemmeldi gerçekten davranışı konuşması desteği Allah razı olsun son raddeye kadar denedik en son risk artık suyu bitmek üzere sezaryene geçiyoruz dedi tamamıyla kendimi ona bıraktım ekip harika stajyerine kadar çok iyi sadece hastane hijyen olarak kötüydü iki kişilik odalarda kaldım temzilikçiler temiz değildi birde yemekleri lezzetsizdi ama doktorlar mğkemmellllll tavsiye ederim
yagmurlugezegen Bebegimlee canım Sezaryen yaparken dikişi lazer mi yapıyorlar ben ilk doğumda ümraniye araştırmada yaptım maalesef dikmişlerdi ssvd için zeynep kamil e gidiyorum ondan soruyorum
Bebegimlee yagmurlugezegen hiç bakmadım dikişlerime kontrole de gitmedim daha 🥺 ama eşime baktırdım ip falan yok dedi
Mara1 yagmurlugezegen bu kötü olmuş, Zeynep kamilde ki durumu öğrenirsen yazar mısın buraya da. İlk doğumum olacak ama her ihtimali düşünmem gerekiyor. Bebeğin kordonu boğazındaymış eğer çıkmaz ve bir tur daha dönerse zorunlu sezaryen olabilir.
yagmurlugezegen Mara1 umarım sağlıklı bir şekilde doğum yaparsın canım :( kordon meselesi annemin de başına geldi kardeşimde sezaryen oldu maalesef