Shda Alya58 ben tam 12. Haftada yaptırdım. Doktorum en iyi zamanın 12.hafta olduğunu söylemişti. Sizinde doktorunuzun bu konuda bilgi vermesi gerekirdi.
Elwing6 Alya58 bana 11 de yapti ve kan degerim yuksek cikti sirf bu yuzden oldugunu bile dusunuyorum..moral bozmaktan baska bir sey degil keske en basinda fetal dna yaptirsaymisim