orkidemm_ benim ki de öyle çok fazla taş oldugu söylenmişti üstüne düşmedim ağrı olmuyor diye hamilelikte olacağını bilseydim ameliyat olurdum çok pişmanım ve ben saframda taş oldugunu ilk gebeliğimde sezeryandan sonra cok şiddetli ağrı oldu öğrendim bir kaç defa ağrıdı sonra kendiliğinden geçti beş yıl gecti üstünden gecti sandım ama malesef geçmiyormuş 😢