zhrgzl Merhabalar 9+4 hamileyim. 2 gün öncesine kadar göğüslerim sert,şiş ve acıyodu. Fakat 2 gün önce bi sönme yumuşama acı da azaldı. Korkuyorum acaba bebeğe mi bşi oldu yoksa bu dönemde olur mu böyle?
Yareenn zhrgzl olur öyle şeyler canım o kadad büyütülcek birşey yok bence icin rahat etmezse yinede bi doktora cık
denizannee zhrgzl bir süre sonra belirtilerin azalması normal canım vücudun hamileliğe alışıyor korkma 🤗