Kızlar dun yolculuk yaptım kurs vardı eve veldim yemek bulasık dısarı cıktım market derken aksam şok oldum ayaklarım kocaman şişmiş bir agrı yukarı kaldırdım masaj yaptım ılık dus aldım derken gec saat oldu rahatlamam 20 haftadayım bu normal mi böyle yasayan oldu mu ilk kez böyle şiş gördüm ayaklarımı sanki elli kilometre yurumüşüm gşbi bir bilek bacak ayak ağrısı