PapatiA seymakaynar kız ismi o kadar çok hoşuma giden varki ama erkek ismi arıyorum bi su içime sindi koyucam diyemiyorum
Deletedmom_8793 seymakaynar Allah nasip ederse bir Talha koyacağız çok beğendiğiniz bir isim karakter analizi de güzel anlamı da güzel
iremc7 PapatiA bu konuda size o kadar çok katılıyorum ki doğumuma 3 ay kaldı hala içime sinen bir isim yok ya. Etraftan millet çok akıl veriyor ama hiçbiri içime sinmiyor ne yapcam bilmiyorum 😂
Karumrysa Biz de emiray ismini düşündük ama herkes kız ismi diyorlar sizce kız ismi mi bir de Ensar var