Merhaba, 17. Haftamdayım. Tam ayırt edemiyorum ama genital bölgemde , rahim mesane yakınlarında ağrım var. Çarşamba başladı gaz diye düşündüm ama dün yeri ve şiddeti daha belirginleşti aşağılarda sızlıyor bıçak batması gibi. Uzanınca hafifliyor hareket etmezsem çok hissedilmiyor ama ayakta, yürürken ve idrarımı yaparken çok sızlıyor. Elimde dokununca da bazı alanlar sızlıyor. Dün kontrole gittim bebek ve rahimde sorun yok şükür. İdrar enfeksiyonu olabilir dedi. İdrar tahlili ve kültür yapıldı kültür daha çıkmadı ama idrar da temiz gözüküyor şu an için. Hiç hafiflemiyor özellikle tuvalette daha da şiddetlendi korkmaya başladım geçmezse diye :( enfeksiyon da değilse ne olabilir fikri olan var mı ve rahatlamak için ne yapabilirim ? Hareketlerimi çok kısıtlıyor hep yatmam gerekiyor