gulgulgul Kizlar cilekten uyku seti aldim besik yan korumaliklari var ama nasil yikicam bilemedim sungerli oldugu icin makineye atsam bozulur mu kafam karisti acikcasi sizler nasil yikadiniz ?
MYSR gulgulgul bende aynı şekilde çilekten aldım ama nasıl yıkayacagım bilmiyorum kuru temizlemeye uygun değilmiş ama sanırım makina da 30 derece de yıkanıyormuş ama hala cesaret edemedim :)
Ozy gulgulgul ben attim 30 derece kisa programda hic birsey olmadi cilekden degil benimki etiketinde yikama isareti varsa atin
gulgulgul MYSR ayni sekilde ben de yarin cileke gidip sorucam insan fermuar yapar bunlar direk dikmisler nasil yikanacak bu durumda bi fikirleri var mi acaba 😀😀
gulgulgul Ozy ykama isareti yok diger yorgan battaniye takiminda 30 derecede yikanabiliyor diyor bu korumaliklarda hic bir isaret yok alirken de hic dikkat etmemisim 😣😣😣
Sevdalinka_30 gulgulgul ben anne yanı beşiğin yan korumasını 30 derece 600 devirde yıkadım hiç bozulmadı
MYSR gulgulgul canım 30 derece de yıkayabilirsin makina da düşük derece de de ütü yapabilirsin çilek odasına sordum