gmzkr Gebe okulunda emzik ve biberon kesinlikle önermiyorlar.
Valla geçsinler o işleri 🤣 Emzik çok çok büyük kolaylık. Benimki emziği tutmadi beni emzik gibi kullandı ne tuvalete gidebildim ne bi yüzümü yıkayabildim. Göğüs ucu yaralarimda devamlı memem agzinda oldugu için bir türlü iyileşmedi. İlk çocukta geç vermiştim.
Nasipse 2.ye 1 hafta sonra doğumum var hemen verecegim inşallah tutar
Önermemelerinin sebebi meme reddi.
Ama bebekler çok akıllı emziğin içinden süt gelmediğini biliyor ,ama biberondan süt geliyor,yani biberon meme reddi yapabilir ama emziğe katilmiyorum