erkekannesi1_ Kızlar boğazım çok kötü birde öksürük var ne yapsam iyi gelir hamileyim birde bitki çayı içmeye kokuyorum ılık su işe yaramıyor ballı süt içeyimmi
ozlemiracc erkekannesi1_ aynı şey bende de var bir sağlık ocağına git ve enfeksiyon varmı onu bir öğren bende olmadığı için doktorum ılık içecekler önerdi bitki çayları asla içme çok ağrın olursa parol iç dedi enfeksiyon varsa bebeğe geçebilir tedavi ettirmelisin
erkekannesi1_ ozlemiracc ama sıcak şeyler içince geçiyor sonra tekrar başlıyor inşallah enfeksiyon yoktur 🫠