baby0707 Damlalala bende aldimda bilgi hesabimda pek fotoğraf cekimi yok doguma dair emin olamadim mart basi benimde
Damlalala baby0707 bende olamamıştım ama altlarda daha çok paylaşımı var bir de anı kalmasını istiyorum 11 Şubat için anlaştık fiyatı da 5 olmuş maalesef