Annesii66 35+3 haftalık oldum ama uyku resmen sıfır şaka gibi 3 gibi uyudum zorla 6da uyandım boğaz ağrım var halsizlik her yerim şiş ödem topladı belim kopuyor bir an önce doğurmak istiyorum 😢😢😢
mucizem__ Annesii66 gebelik en kolayı doğrunca görürsn diyolar ya ben ona razıyım aynı şeyleri yaşıyorum bazen aglayasm geliyo halbuki acı eşiğim yüksektir ama bu gebelik beni mahvetti
nursenasu27 Annesii66 30+6 sabahı zor ettim ağrılardan zor kalkıyorum mide bulantısı gece acıkması tuvaleti ekstradan kemiklerim de iltihap çıktığı için şiddetli kemik bacak ağrısı diyerek listeye daha çok şey eklenir
Annesii66 mucizem__ yok valla gebelik zor olanı asıl ikinci gebeliğim ilk kızımda hiç zorlanmamıştım çok şükür 4bucuk yaşında. Gebelik son aylarda eğer ağrılı geçiyorsa resmen hastalık gibi oluyor 😢😢
mucizem__ Annesii66 aynıyız sizinle benimde ilk gebeliğim de 9 ay kusma bulantı geçmedi ama hiç böyle ağrılarım olmazdi bunda sanki grip olmuşum kemiklerim kırılacak
alvcee 33 hafta olduk ben de uyuyamıyorum zombi gibiyim, sinirim bozuluyor ağlıyorum sürekli, belim ayrılıyor sanki Allah yardımcımız olsun sabır versin sağlık versin kızlar
ddrys 20 haftalık oldm 8 haftalıkktan beridir ne gece ne gündüz uykum yok millet hamikeyken gözünü acamıyor benim göze sanki çubuk batmış🤣
soyder @Annesii66 benim uykum normalda çok ağırdır uyurken kimseden rahatsız olmazdım hamile kaldığım günden beri hep kus uykusundayım geç yatsanda 2 saat sonra uyanıp yatakta dönüyorum yada mutfağa gidip birşey içip sonra yatağa geçiyorum sanki o uyku yetiyormus gibi eşimde çok şaşkın bende öyle gece sabahım oldu ama beni rahatsız etmedi bu durum çünkü agrım yok mucizevi geliyor bana😂🥰