Merhaba arkadaşlar birkaçgün önce kasılmalardan ağrıdan dolayı post açmıştım hatırlarsanız ve doktor randevumu öne cektim kontrole gittim tabiki ultrasyona koymadı 16 aralıga ultrasyon randevusu verdı dikkat et çok fazla hareket yapma dedi tipik abd doktoru neyse o gün şeker taramasıda yaptırdım 50 cc su içirip kan aldılar sonuc az önce cıktı doktorun uygulamasından gordum ve 203 çıkmış aşırı yüksek yazıyor henüz burada akşam abd de yaşıyorum o nedenle doktorum yarın sabah gorur muhtemelen sonucu ama ben korkmaya başladım. Gebelık şekerim mi var şimdi benim sabaha kadar nasıl bekleyeceğim 🤦🏻♀️