zeynebozdemirdal Kızlar normalde dün regl olmam gerekiyordu olmadım bugün de olmadım bugün sabah ilk idrarla test yaptım böyle çıktı sizce var mı 
0zlemy zeynebozdemirdal bacım hayırlı olsun baktım şimdi resime gebelik var bence hemen gidip kan ver 🥰🥳
nursenasu27 zeynebozdemirdal büyük ihtimalle var canım istersen bugün sağlık ocağına git kan ver değerin yüksek çıkarsa bi doktora git kesen oluşmuş olabilir erken haftalarda işen hayırlı olsun Rabbim kolaylıklar versin inşallah