Ya bu doğum işinde normal olan 38-42 hafta arasında doğması değilmi. Tüm makalelerde doktor yazılarında 38le 42 arası doğum başlar diyor. Ama fiiliyatta 38 olur olmaz insanları korkutmaya başlıyorlar artık doğması lazım diye. Bi sorun yoksa niye 42den önce doğum başlatılıyorki. Bi sorun yoksa elbet doğacak sonuçta. İçimizde kalacak hali yok. Ama kimse 41leri 42leri beklemiyor. Ben doğumumda bilerek son haftalar gitmedim hiç doktora. Bebeğim hareket ediyordu sonuçta. Gerek duymadım kendi kendine başlamasını bekledim. Tam 41+0da kendi başladı doğum.