Arkadaşlar, adetim her ay farklı tarihlerde oluyor. Eskiden böyle değildi, saatine kadar aynı oluyordu.
Evlendikden sonra 7aydir. Bu ay 5i oluyosa sonraki ay 10 oluyor, 10ise 17.
Hamile değilim ama hamilelikle alakası varmı? Yada hamileliyi önleye bilirmi ki?