Sevl Kızlar yemeyi kestim akşam yarın sabah 9 gibi ameliyatım var ama arada öksürme geliyor yudum olarak su içsem çok az az olurmu dayanamıyorum öksütüğüm var hastayım biraz
Cinarsaitinannesi Sevl su içme konusunu bilmiyorum ama öksürük varken neden ertelemedi doğumu öksürükle sezeryan sonrası çok zor ilk doğum sonrası beni gıcık tuttu ölüm gibiydi öksürmek seni korkutmak için söylemiyorum ama gıcık gibi bişey mi hasta mısın
DuruDefne_mommy Sevl bebeğine sağlıkla kavuş öncelikle canım 🥰ama öksürük seni zorlayabilir 17 gün önce sezaryan oldum bende hala hapşırırken bile acı hissediyorum.Ki ameliyattan çıktıktan 4 saat sonra su içmeye baslayabiliyorsun.Umarim güzel geçer her sey 🥰
Sevl Cinarsaitinannesi hastaydım ama iyiyim şimdi arada öksürme geliyor sadece öksürmeden önce hafif su içince öksürmüyorum
Cinarsaitinannesi Sevl geçmiş olsun canım doğum sonrası da öksürük gelirse karnını tutarak öksür bilgin olsun güzel geçsin doğumun inşallah 🙏
beyzaarc Sevl acil sezaryene alınmıştım ben su içmiştim biraz biraz o süreçte herhangi bi etkisi olmamıştı
yasarceyda12 Sevl benimde planlı sezeryanım vardı tansiyonum vardı anestezi doktoru 12den sonra birşey yiyip içme sadece tansiyon ilacını yarım bardak suyla iç dedi içmiştim ben
mucizem__ Sevl sabah kahvaltıyı yaptım 7 ye doğru öğlen 12 de ameliyata alındım sadece kustum ameliyat sırasında okadar oda alttan sizi çekiştirip sakladıkları için sanırım ama yedikleri mi kusmadm sarı sarı kustum sudan brj şey olacağını zannetmiyorum