hamidenn Kızlar 12. Haftadayız ve karnımda ara ara gelen batma denmez ama bi his var hafif rahatsız edici normal mi bu yatarken ayakta otururken vs her şekilde oluyor
tugcedemirci hamidenn evet çok normal. Bendede oluyordu ve panikten bir kaç defa kontrole gitmiştim. Bebek büyüme sürecine giriyor o yüzden çok normal
mucizem__ hamidenn 33+5 den selamlar ilerleyen zamanlarda sizi neler bekliyo anltamam o yüzden bu küçük ağrıları pek kafaya takmayın normaldir içinizde bir canlı var buyuyo ve hâliyle vücut dengenizde değişiyo illaki bağlar gerilir ağrılar olur herşeyi düşünmeyin ☺️
Momlife_ Bıçak sağlanır gibi ya da karnın gerilir gibi mi eğer öyleyse bende de var gaz ve rahim büyüdüğü içindir diye düşünüyorum bir de aslında bebek içimizde hareket ediyor ama biz henüz hissedemiyoruz o da olur mu bilmem