Burcussuss sedefclmmm gebeliğimin ilk haftalarında ben de ağır bir grip geçirdim eczaneden küçük mentol taşlarından aldım ilaç kullanmadan o şekilde atlattım çok şükür
eskr33 sedefclmmm o haftalar meşhur sanırım bendede 14 haftalıkken burun tıkanıklığı oluyordu başını yüksekte tut uyumak için bir o rahat geliyor çok şükür benim fazla sürmemişti şuan 30. Haftamdayım
zynpdrsn Uyku bandı kullanabılırsın ya da tuzlu su yapıp burnunu açabilirsin ben tıkanınca bant takıyorum açıyor direk sakın burun spreyi kullanma
minikkalbinaneysi Bende 2 haftadır burun tıkanıklığı yaşıyorum zor bir durum özellikle gece nefes alamamak :(( Doktorum illiadin burun spreyi verdi bana