Glcnq Hanımlar 32 haftalık gebeyim doktor artık her hafta gelmen lazım muayeneye dedi herkes mi 32 den sonra her hafta gıdıyor
greybrde Glcnq 32den sonra haftalık kontrol erken bence bana 35. Haftada dedi haftada bir gel artık diye ama 2. Gebeliğim olacak 4 yaşında oğlumla git gel sorun oluyor hareketlerini hissediyorum sancı yok su gelmesi yol bende 38. Hafta randevu aldım yani 3 hafta sonrasına denk geliyor şuan 37+5 olduk 38. Haftada gideceğim
Sedef21 Glcnq yanlış hatırlamıyorsam ben ilk hamileliğimde 36 den sonra her hafta gitmeye başladım genelde son ayda her hafta çağırıyorlar
biranneninyolculugu Glcnq ben de 32 den sonra her hafta gitmeye başladım ama rahim ağzı kısalığından dolayı erken doğum riskim var