Annesii66 5 gün oldu ikinci sezeryan olalı. Bana hep ikinci daha kolay korkma diyorlardı bende ilk yürütmelerinden dolayı çok korkuyordum ama gerçekten ikinci çok daha kolaymış buna inanın, gözünüzü korkutup gitmeyin için. Yaşayınca anlayacaksınız inşallah, kolay bir doğum diliyorum sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏💐