Yprkk ihlamur serbest bana doktorum dedi her gece yatmadan iç diye yinede doktorunada sor istersen için rahat etsin canım benim
Çünkü hamile olunca ilaç vs veremiyorlar biliyorsun belli bi süresi yok ben öksürükle başlayıp üstüne grip kaptım ondan uzun sürmüşte olabilir
Belki seninki hemen geçer ki inşallah geçer 🙏❤
Akışına bende bıraktım ama pek ise yaramadı... Ve 3 günden sonra bebeğe zararı olabiliyormuş öksürüğün bende ondan sonra doktora gittim ıhlamur keser başka çaren yok ilaç yazamam bebekte daha küçük dedi ben 14 haftalıkken olmuştum hatta