uffff bana doktorum reglin 3.günü başlattırıyo beş gün kullanıyorum sabah akşam. Sonra iki-üç gün sonra takibe gidiyorum doktor folikül sayısı ve büyüklüğüne bakıyo ona göre ilişki öneriyo. Bu ay üçüncü kez kullanacaktım ama hala regl olmadığım için kullanamadım daha. Doktorunuz size ne zaman başlamanızı söylediyse o zaman başlayın.