250199 şule hanım 44 bin tl alıyorum 30 da hastane alır demişti bana 80 i rahat bulur. Ben daha sonra oraya vereceğime ibrahim eren pek e gittim araştırma da özel olarak ona yaptırdım doğumumu. Sezaryen oldum ve özel odada kaldım 8 bin lira ödedim çok da memnundum. Royal de yenidoğan yoğun bakım ünitesi yok aklında bulunsun her ihtimale karşı bunu da düşünmelisin