kizinaasikanne simgeerd riskli gruptaysanız yaptırın bence ben yaptırmadım kardioloji uzmanı bana çok kızdı 🤦🏻♀️
minikimd simgeerd bence gerekli ben tüp bebek yapmama rağmen garanti olsun diye yaptım doktorum hiç ikili üçlü yapma uğraşma tekte fetal yap yeter dedi
Findikburun34 Evet ben yaptırdım. Orta riskli çıkmıştı ikili testim. Öyle olunca fetal dna yaptırdım.
Hilalozc Findikburun34 sonucunuz nasıl çıktı bende ikili testim riskli çıkınca yaptırdım daha yeni korkuyorum
Findikburun34 Hilalozc düşük riskli çıktı. Boşuna o kadar gece uykusuz kalmışım :) içinizi rahat tutun çok kişide hep orta riskli çıkıyormuş bende araştırdıktan sonra öğrendim. Fetal dna sonucuna güvenin. Güzel haberler gelir inşallah :)
Findikburun34 [silindi] yaptırdığım dönemde 12 haftalıktı. 20.000 ödemiştim. Panorama plus yaptırmıştım.
jennefer Bence yaptırın ikili testte yaş faktörü bile sonucu etkiliyor iki iş yapmaktansa tek seferde fetal dna daha mantıklı ben buhun kan verdım 13 bine yaptırdım