Merhabalar bende geçen 1 aralık pazartesi gebelik şüphesi ile hastaneye gittim vajinalultrason ile baktı kese göremiyorum. beta hcg 5.0 ı geçerse çarşamba gel değerlerine bakalım dedi. 343 çıktı. Salı günü imom primo ya başladım folik asit olarak, c.tesi günü kasık ağrım fazla olunca acile gittim kan ve idrar istedi doktor kanda ki beta hcg 3153 çıkmıştı keseyi görmem lazım karnından bakınca göremedim, vajinalultrason ile bakınca keseyi 5 mm , içinde de bebeği beslicek olan yolk kesesini görüyorum bebeği göremiyorum tekrar haftaya çarşamba gel bakalım dedi. İnşallah bebeğimi görürüm ve geç döllenme olmuştur.😒😒