İki buçuk yıllık evliyim korunuyorduk bir ay korunmasız denedik hamile kalmadım o yüzden Femara kullanmaya başladım erken hamile kalayım uzun sürmesin diye doğru mu yaptım bilmiyorum doktora bir yıl denedik olmadı diye söyledim tedaviye başlaması için ilk defa Femara kullanmaya başladım eşimin de benim de testlerde sıkıntı yok hafif pcos var bende sadece sizde doğru mu yaptım kızlar vakit kaybedemezdim daha fazla eşimin yaşı benden büyük